کیوکوشین کاراته ماتسویی بـسـم الله الـرحـمـن الـرحـیـم به وبلاگ کیوکوشین کاراته اندیمشک (باشگاه رزمی رامین) خوش آمدید. این وبلاگ متعلق به باشگاه رزمی رامین است. تک تک نظرهای شما بازدیدکنندگان محترم برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم با دادن نظرات و انتقادات خود جهت بهبودی هرچه بهتر وبلاگ راهنمایی کنید. لطفا" در نظرسنجی وبلاگ شرکت فرمایید. به دلیل به روز بودن وبلاگ از صفحات دیگر نیز بازدید فرمایید. برای شادی زنده یاد شیهان علیرضا حاجی پور صلوات بفرستید. tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com 2019-09-17T18:42:56+01:00 mihanblog.com باشگاه نویسندگان 2013-09-12T10:23:10+01:00 2013-09-12T10:23:10+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/160 reza papi سلامخوشحالم که بعد از این همه وبلاگ نویسی یکی فهمید که وبلاگ ما با بقیه وبلاگ هایی که فقط کپی پیست میکنن فرق داره.میهن بلاگ وبلاگ بنده رو در لیست باشگاه نویسندگان گذاشت. سلام
خوشحالم که بعد از این همه وبلاگ نویسی یکی فهمید که وبلاگ ما با بقیه وبلاگ هایی که فقط کپی پیست میکنن فرق داره.
میهن بلاگ وبلاگ بنده رو در لیست باشگاه نویسندگان گذاشت.
]]>
دانلود کاتاهای جدید کیوکوشین 2012-11-22T05:48:00+01:00 2012-11-22T05:48:00+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/158 reza papi این مجموعه شامل 3 کاتای بسیار زیبا و جدید که کاملا" استایلشون با کاتاهای دیگه فرق میکنه و واقعا" زیبا هستند.اسم این کاتاها به ترتیب تکی کاتا سونو ایچ ، تکی کاتا سونو نی ، تکی کاتا سونو سان هست.برای اولین بار در سایت های ایرانی! پیشنهاد میکنم از دست ندید.شما هم میتونید از ایــــــــنجــــــــا مطالب درخواستی خودتون رو به ما بگید.


این مجموعه شامل 3 کاتای بسیار زیبا و جدید که کاملا" استایلشون با کاتاهای دیگه فرق میکنه و واقعا" زیبا هستند.

اسم این کاتاها به ترتیب تکی کاتا سونو ایچ ، تکی کاتا سونو نی ، تکی کاتا سونو سان هست.

برای اولین بار در سایت های ایرانی! پیشنهاد میکنم از دست ندید.

شما هم میتونید از ایــــــــنجــــــــا مطالب درخواستی خودتون رو به ما بگید.


]]>
کاربرد مهارت های روانشناسی ورزش و هنرهای رزمی در زندگی 2012-11-22T05:46:46+01:00 2012-11-22T05:46:46+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/157 reza papi ۱. ارادهنشان دهنده میزان پشتکار در راه رسیدن به هدف است. همان انگیزه و اشتیاق درونی است. همان انگیزه و اشتیاق درونی که ما را به سوی مقصد سوق می دهد. عزم راسخ برای کسب موفقیت به همراه قدرت تصمیم گیری درونی. باید در اعتقاد به هدف مصمم اما در نحوه برنامه ریزی انعطاف پذیر بود، در این صورت هدف نزدیک و دست یافتن به آن بلامانع است.۱. ارادهنشان دهنده میزان پشتکار در راه رسیدن به هدف است. همان انگیزه و اشتیاق درونی است. همان انگیزه و اشتیاق درونی که ما را به سوی مقصد سوق می دهد. عزم راسخ برای کسب کیوکوشین کاراته اندیمشک
۱. اراده
نشان دهنده میزان پشتکار در راه رسیدن به هدف است. همان انگیزه و اشتیاق درونی است. همان انگیزه و اشتیاق درونی که ما را به سوی مقصد سوق می دهد. عزم راسخ برای کسب موفقیت به همراه قدرت تصمیم گیری درونی. باید در اعتقاد به هدف مصمم اما در نحوه برنامه ریزی انعطاف پذیر بود، در این صورت هدف نزدیک و دست یافتن به آن بلامانع است.

۱. اراده

نشان دهنده میزان پشتکار در راه رسیدن به هدف است. همان انگیزه و اشتیاق درونی است. همان انگیزه و اشتیاق درونی که ما را به سوی مقصد سوق می دهد. عزم راسخ برای کسب موفقیت به همراه قدرت تصمیم گیری درونی. باید در اعتقاد به هدف مصمم اما در نحوه برنامه ریزی انعطاف پذیر بود، در این صورت هدف نزدیک و دست یافتن به آن بلامانع است.

]]>
16 مهر ماه، روز جهانی کاراته نامگذاری شد 2012-10-08T11:52:13+01:00 2012-10-08T11:52:13+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/156 reza papi از سوی فدراسیون جهانی؛ 16 مهر ماه، روز جهانی کاراته نامگذاری شد فدراسیون جهانی کاراته در راستای المپیکی شدن کاراته 7 اکتبر برابر با 16 مهر ماه را روز جهانی کاراته نام نهاد و از اعضای خود خواست در باشگاههایشان با برگزاری برنامه های متنوع در جهت معرفی این هنر رزمی زیبا بیش ازپیش تلاش کنند.  از سوی فدراسیون جهانی؛ 
16 مهر ماه، روز جهانی کاراته نامگذاری شد 


فدراسیون جهانی کاراته در راستای المپیکی شدن کاراته 7 اکتبر برابر با 16 مهر ماه را روز جهانی کاراته نام نهاد و از اعضای خود خواست در باشگاههایشان با برگزاری برنامه های متنوع در جهت معرفی این هنر رزمی زیبا بیش ازپیش تلاش کنند. 

]]>
پست ثابت 2012-08-05T16:37:12+01:00 2012-08-05T16:37:12+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/154 reza papi سلام دوستای خوبمممنونم از اینکه به ما سر زدین. این وبلاگ رو از سال 88 را اندازی کردم و خیلی هم دوسش دارم. اما تصمیم گرفتم تا یه سایت راه بندازم که اونجا با امکانات بیشتر کار حرفه ایی تری ارائه بدم.توی این سایت سعی کردم تا جایی که امکان داره یه باشگاه مجازی کیوکوشین راه بندازم برای نمونه شما میتونید با فعالیت در باشگاه مقام بگیرید!!!چندتا از مقام ها رو همینجا میگم اما باقیشون رو توی این لینک میتونید ببینید. سنسی باشگاه ، منشی باشگاه ، کمربند سفید و ...قسم
سلام دوستای خوبم

ممنونم از اینکه به ما سر زدین. این وبلاگ رو از سال 88 را اندازی کردم و 

خیلی هم دوسش دارم. اما تصمیم گرفتم تا یه سایت راه بندازم که اونجا با 

امکانات بیشتر کار حرفه ایی تری ارائه بدم.

توی این سایت سعی کردم تا جایی که امکان داره یه باشگاه مجازی 

کیوکوشین راه بندازم برای نمونه شما میتونید با فعالیت در باشگاه مقام 

بگیرید!!!

چندتا از مقام ها رو همینجا میگم اما باقیشون رو توی این لینک میتونید ببینید. 

سنسی باشگاه ، منشی باشگاه ، کمربند سفید و ...

قسمت دیگه این سایت طوری طراحی شده که شما با انتخاب کمربند خودتون 

میتونید تکنیک های دست ، تکنیک های پا ، کاتا و... مربوط به همون کمربند رو 

به صورت انیمیشن ببینید!!!

پس عجله کنید و زودتر به تخصصی ترین مرجع کیوکوشین بپیوندید.

با کلی امکانات تخصصی دیگه منتظر شما هستیم...

kyokushinka.tk
]]>
سکوی سوم جهان توسط باشگاه رامین 2012-08-04T06:00:40+01:00 2012-08-04T06:00:40+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/152 reza papi دو تن از کیوکوشین کاران باشگاه رامین بنام های آقاین روح اله عبدالوند و محمد حسین پور در تاریخ بیست و ششم و بیست و هفتم فروردین 91 (26/1/91) برابر با 14 و 15 april 2012 به مسابقات جهانی کیوکوشین ماتسویی در کشور ژاپن اعزام شدند که در نهایت شیهان روح اله عبدالوند توانست مقام سوم جهانی در -80 کیلوگرم بزرگسالان را به دست آورد. ایشان تنها مدال آور کاروان 20 نفره تیم ملی کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 بود. دو تن از کیوکوشین کاران باشگاه رامین بنام های آقاین روح اله عبدالوند و محمد حسین پور در تاریخ

بیست و ششم و بیست و هفتم فروردین 91 (26/1/91) برابر با 14 و 15 april 2012 به مسابقات جهانی 

کیوکوشین ماتسویی در کشور ژاپن اعزام شدند که در نهایت شیهان روح اله عبدالوند توانست مقام سوم

جهانی در -80 کیلوگرم بزرگسالان را به دست آورد. ایشان تنها مدال آور کاروان 20 نفره تیم ملی 

کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 بود.
]]>
تغذیه رزمی کاران در ماه مبارک رمضان 2012-07-25T07:21:53+01:00 2012-07-25T07:21:53+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/148 reza papi ورزش در ماه رمضان از تجمع چربی در بدن جلوگیری و عمل سوخت و ساز را تسهیل می كند به طوری كه ورزشكارانی كه روزه می گیرند كمتر دچار مشكلات گوارشی و قند خون می شوند.ورزشكاران می توانند با یك برنامه غذایی غنی، انرژی مورد نیاز را برای انجام فعالیت های ورزشی و حفظ ساختار بدن به دست آورند. استفاده به موقع و به اندازه از آب از دیگر نكاتی است كه باید در طول این ماه به آن توجه كرد. در ماه مبارك رمضان كم آبی می تواند در برخی از موارد به خصوص هنگام ورزش كردن مشكل ساز شود اما با تغیی


ورزش در ماه رمضان از تجمع چربی در بدن جلوگیری و عمل سوخت و ساز را تسهیل می كند به طوری كه ورزشكارانی كه روزه می گیرند كمتر دچار مشكلات گوارشی و قند خون می شوند.ورزشكاران می توانند با یك برنامه غذایی غنی، انرژی مورد نیاز را برای انجام فعالیت های ورزشی و حفظ ساختار بدن به دست آورند. استفاده به موقع و به اندازه از آب از دیگر نكاتی است كه باید در طول این ماه به آن توجه كرد. در ماه مبارك رمضان كم آبی می تواند در برخی از موارد به خصوص هنگام ورزش كردن مشكل ساز شود اما با تغییر زمانی در برنامه های ورزش می توان با این مشكل مقابله كرد.ورزشكاران می توانند برنامه ورزشی صبح خود را به عصر و بعد از افطار منتقل كنند و به این ترتیب، احتمال وقوع مشكلات را به حداقل برسانند.به افرادی كه امكان تغییر برنامه ورزشی خود را ندارند نیز توصیه می شود كه در هنگام سحر و افطار مقدار بسیار زیادی آب بنوشند تا علاوه بر این كه این نیاز بدن را برطرف كرده باشند، مقداری آب در بدن ذخیره كنند تا در موقع نیاز و از دست رفتن آب بدن، از آن بهره مند شوند و به این ترتیب احتمال وقوع خطرات ناشی از كم آبی را به حداقل برسانند.


مرجع تخصصی کیوکوشین کاراته
]]>
بهترین زمان برای ورزش در ماه رمضان 2012-07-25T07:20:46+01:00 2012-07-25T07:20:46+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/147 reza papi روزه داری به انجام هرچه بهتر فعالیت های ورزشکاران نیز کمک می کند به طوری که بازیکنان حرفه ای شاغل در لیگ های معتبر فوتبال معتقدند نه تنها نگه داشتن بدن در اوج آمادگی فیزیکی طی ماه رمضان منافاتی با فوتبال مدرن ندارد بلکه روزه داری به یک مسلمان قدرت می دهد نه اینکه او را تضعیف کند. از آنجایی که فاصله بین غذا خوردن و ورزش کردن فرصت هضم غذا را پیدا کرده و خون به راحتی در عضلات ورزشکاران جریان می یابدکارشناسان معتقدند زمان مناسب شروع ورزش دو یا سه ساعت بعد از مصرف افطار است.
ورزش در ماه رمضان

روزه داری به انجام هرچه بهتر فعالیت های ورزشکاران نیز کمک می کند به طوری که بازیکنان حرفه ای شاغل در لیگ های معتبر فوتبال معتقدند نه تنها نگه داشتن بدن در اوج آمادگی فیزیکی طی ماه رمضان منافاتی با فوتبال مدرن ندارد بلکه روزه داری به یک مسلمان قدرت می دهد نه اینکه او را تضعیف کند. از آنجایی که فاصله بین غذا خوردن و ورزش کردن فرصت هضم غذا را پیدا کرده و خون به راحتی در عضلات ورزشکاران جریان می یابدکارشناسان معتقدند زمان مناسب شروع ورزش دو یا سه ساعت بعد از مصرف افطار است.

مرجع تخصصی کیوکوشین کاراته
]]>
تمرینات تقویت عضلات شکم + تصاویر متحرک آموزشی 2012-07-15T02:26:35+01:00 2012-07-15T02:26:35+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/144 reza papi تمرینات تقویت عضلات شکم در هر برنامه توسعه قدرت و آمادگی جسمانی جایگاه مهمی دارد. داشتن عضلات قوی در ناحیه تنه برای ورزشکاران به سبب جلوگیری از آسیب دیدگی و اجرای بهینه مهارتهای ورزشی ضروری است. تمرینات تقویت عضلات شکم متنوع و زیادی وجود دارد. برای اجرای مؤثر بسیاری از حرکات تقویتی عضلات شکم، یک کف پوش ورزشی و حوله بیشتر لازم نیست. تمریناتی که در زیر می آید به سه دسته تمرینات پایه (عمومی)، پیشرفته و تخصصی تقسیم شده است. تمرینات پایه برای تقویت عضلات شکمتمرینات پایه به صورت 1 ـ 3 ست تمرین بدنسازی شکم

تمرینات تقویت عضلات شکم در هر برنامه توسعه قدرت و آمادگی جسمانی جایگاه مهمی دارد. داشتن عضلات قوی در ناحیه تنه برای ورزشکاران به سبب جلوگیری از آسیب دیدگی و اجرای بهینه مهارتهای ورزشی ضروری است. تمرینات تقویت عضلات شکم متنوع و زیادی وجود دارد. برای اجرای مؤثر بسیاری از حرکات تقویتی عضلات شکم، یک کف پوش ورزشی و حوله بیشتر لازم نیست. تمریناتی که در زیر می آید به سه دسته تمرینات پایه (عمومی)، پیشرفته و تخصصی تقسیم شده است. 

تمرینات پایه برای تقویت عضلات شکم

تمرینات پایه به صورت 1 ـ 3 ست تمرین با 10 تکرار و سه بار درهفته برنامه ریزی می شود و به تدریج به 25 ـ 30 تکرار در هر ست و سه بار در هفته افزایش می یابد.

مرجع تخصصی کیوکوشین کاراته

]]>
مشکلاتی که زنان در ورزش های رزمی با آنها مواجه می باشند 2012-07-15T02:19:19+01:00 2012-07-15T02:19:19+01:00 tag:http://kyokushin-karate.mihanblog.com/post/143 reza papi در جامعه به اصطلاح روشنفکر کنونی، هنگامی که خانمی در یکی از کلاس های رزمی شرکت می کند با واکنش دوستان، خانواده و همکارانش مواجه می گردد که البته دلیل این واکنش عدم آگاهی و وجود تفکراتی منفی در این زمینه می باشد.برخی از این تفکرات عبارتند از:1-ورزش رزمی باعث می گردد تا یک خانم از ویژگی های زنانه خود دور گردد.اگر چه راهبه های شائولینی در هزاران سال پیش در زمینه ورزش های رزمی فعالیت می کردند، اما مخالفت با این تفکر بسیار دشوار می باشد اگر چه ممکن است در فیلم ها و داستان ها این شرایط باعث آسیب پذیری بانوان رزمی کار

در جامعه به اصطلاح روشنفکر کنونی، هنگامی که خانمی در یکی از کلاس های رزمی شرکت می کند با واکنش دوستان، خانواده و همکارانش مواجه می گردد که البته دلیل این واکنش عدم آگاهی و وجود تفکراتی منفی در این زمینه می باشد.
برخی از این تفکرات عبارتند از:
1-ورزش رزمی باعث می گردد تا یک خانم از ویژگی های زنانه خود دور گردد.
اگر چه راهبه های شائولینی در هزاران سال پیش در زمینه ورزش های رزمی فعالیت می کردند، اما مخالفت با این تفکر بسیار دشوار می باشد اگر چه ممکن است در فیلم ها و داستان ها این شرایط باعث آسیب پذیری گردد

مرجع تخصصی کیوکوشین کاراته

]]>